Livrare/Retur – Cum Cumpar/Cum platesc

Cum cumpăr / cum plătesc

După efectuarea comenzii online, unul dintre consultanții noștri te va contacta telefonic, în cel mai scurt timp, pentru a stabili modalitatea de livrare și costurile aferente.

În cazul în care nu ai fost sunat în primele 24 de ore de la confirmarea comenzii, te rugăm să ne contactezi telefonic. Menționăm faptul că lipsa unor informații din formularul de comandă poate să atragă anularea acesteia. Validarea unei comenzi se realizează doar după discuția telefonică, precedată de achitarea produselor.

Plățile pot fi realizate prin:

  •       Transfer bancar – plata prin OP se face doar în baza facturii proforme emise de SevaconOnline, după confirmarea comenzii.
  •       Ramburs – plata cu numerar se face integral, la livrare. Valoarea mărfurilor este cea din factura proformă emisă de SevaconOnline la confirmarea comenzii și transmisă pe adresa ta de email.
  •       Plata cash – plata cu numerar se face integral, la plasarea comenzii. Opțiunea este valabilă doar pentru valori mai mici de 5000 lei
  •       Plata cu cardul, la sediul Sevacon – utilizează cardul personal sau al firmei tale, în funcție de datele pe care le-ai furnizat pentru factura proformă. Tranzacția nu este comisionată suplimentar.

Pentru mai multe informații ne poți contacta la numărul de telefon 0728 192 803 sau pe email office@sevacon.ro.

Livrare/Retur

Transport asigurat – În funcție de produsele din comandă și de localitatea de destinație, ne asigurăm că livrarea se face cât mai rapid. Sevacon folosește atât flota proprie, cât și serviciile de curierat pentru a ne asigura că lucrarea ta se desfășoară conform planului.

După confirmarea comenzii, produsele vor fi livrate în 1-2 zile lucrătoare sau, după caz, la termenul stabilit. În funcție de cantitatea și tipul mărfurilor comandate, livrarea se poate efectua prin:

  •       Flota Sevacon
  •       Servicii de curierat
  •       Transport la nivel de TIR
  •       Ridicare de la depozit Sevacon – hartă

Data și ora predării-primirii produselor se stabilește de comun acord cu șoferul care îți va da toate informațiile despre  livrare.

Produsele comandate și existente în stoc, cu destinația Ilfov sau București, vor fi livrate în maxim 48 ore de la confirmarea plății.

Retur în 14 zile: Sevacon răspunde reclamațiilor clienților prin Departamentele Tehnic și de Vânzări, oferind drept de retur pentru produsele achiziționate, în următoarele condiții:

  1.    Produsul livrat diferă de cel comandat: semnalarea acestei erori va conduce la înlocuirea materialelor de construcții, costurile urmând să fie suportate de Sevacon.
  2.    Produsele prezintă deteriorări vizibile: verificați integritatea coletelor la livrare și anunțați imediat eventualele defecte ale materialelor. De asemenea, aveți dreptul să refuzați recepția, prin menționarea acestui lucru pe documentul de transport. Sevacon va proceda la înlocuirea produselor și vă va comunica noul termen de livrare.
  3.    Alte motive: dreptul de retur poate fi exercitat de consumator în termen de 14 zile de la intrarea în posesia produselor, fără a fi necesară justificarea acestei decizii.

Nu intră sub incidența politicii de retur produsele la metru, tăiate, decupate, vopselele mixate colorate, produsele lemnoase prelucrate, produsele deteriorate și neacoperite de garanție, cât și produsele care se aduc pe comandă specială.

Cererile de returnare vor fi soluționate în termen de 14 zile de la data comunicării acestora către Sevacon, prin intermediul formularului de mai jos, pe care vă rugăm să îl completați integral. În cel mult 3 zile lucrătoare, veți primi răspunsul nostru însoțit de instrucțiuni de returnare.

Produsele returnate trebuie să fie în ambalajul original sau echivalent, însoțit de accesorii și documentele de calitate. Sevacon nu creditează produse deteriorate din cauza ambalării necorespunzătoare.

Costurile de returnare, aferente serviciilor de transport, vor fi suportate de client.

WhatsApp chat